Pomoc dla Karoliny

Cześć, Kochani. 
Posty na moim blogu pojawiają się dość często, ale chcę, żeby było wszystko na bieżąco dziś chcę przedstawić wam historię mojej znajomej Karoliny Kubik, która od dziecka choruje na dziecięce porażenie mózgowe czterokończynowe niestety nie porusza się samodzielnie i potrzebuje wózka inwalidzkiego aktywnego, na który niestety nie ma funduszy i potrzebuje wsparcia dobrych ludzi.


Historia Karoliny


Nazywam się Karolina Kubik. Przyszłam na świat prawie dwadzieścia pięć lat temu, w ósmym miesiącu ciąży, jako druga z bliźniaczek, wyniku komplikacji okołoporodowych doszło u mnie do niedotlenienia mózgu. Konsekwencją tych nieszczęśliwych wydarzeń jest niepełnosprawność ruchowa. Na co dzień poruszam się na wózku aktywnym, aby móc żyć aktywnie potrzebuje nowego sprzętu wózki wykonane ze specjalnych lekkich stopów wahają się, w przedziale od 10 do nawet 20 tysięcy złotych.

Kwota która pozwoliłaby mi na zakup wymarzonego lekkiego wózka to około 13 tysięcy złotych. Dzięki takiemu portalowi jak „zrzutka.pl” zbiórka trwa do końca czerwca. Za wszelkie wpłaty dziękuję z całego serca.
Mimo dysfunkcji ruchowej skończyłam dwuletnie studium o nazwie „Technik administracji”. Odbyłam kilka staży m. i. n w Miejskiej Bibliotece Publicznej we Włodawie, aktualnie poszukuję pracy obecnie tylko w weekendy. Współpracuję z Fundacją Aktywnej Rehabilitacji „Far” w
Lublinie. 
Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące zbiórki chętnie na nie odpowiem pod tym adresem e-mail karolcia92 kk@gmail. 
 Kochani oto cała historia Karoliny kto może niech pomoże. Dla Karoliny liczy się, każda złotówka a Wy pamiętajcie dobro powraca:) Pozdrawiam i do następnego
Mimo choroby Karolina jest bardzo uśmiechniętą dziewczyną co możemy zobaczyć na załączonych zdjęciach
 Źródło : Tekst oraz zdjęcia zamieszczone w poście są własnością mojej bohaterki Karoliny Kubik wszelkie kopiowanie tego postu jest zabronione.
 

4 komentarze :

  1. Klaudia dziękuję za stworzenie postu:) mam nadzieję że znajdą się osoby które zechcą mnie wesprzeć choćby minimalną wpłatą każda złotówka jest dla mnie bardzo ważna pozdrawiam wszystkich czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu może pomoże na pewno nie zaszkodzi
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Widać iż Karolina jest szczęśliwa osoba , i sie nie podda ma siłę to jest najważniejsze i na pewno się znajdzie dla niej pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna to prawda... Mam nadzieję że wpis pomoże

      Usuń

Kultura-moim-okiem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka