Powitanie

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)
Nie wiem jak to wyjdzie, ponieważ to mój pierwszy post na blogu i dopiero zaczynam swoją przygodę jako Bloger
Może na początku napiszę Wam dlaczego powstał blog i dlaczego nosi taki tytuł ?

Otóż blog powstał dlatego, że Ja  czytam książki odkąd pamiętam i chcę się z Wami dzielić opinią o przeczytanej pozycji. Oczywiście wiem że nie każdy lubi sięgać po książki dlatego wpadłam na pomysł abyście Wy również podrzucali tematy o których chcecie przeczytać w komentarzach bądź napiszcie do mnie prywatną wiadomość wypełniając formularz kontaktowy.  
Ja rozważę, każdy temat i postaram się go pokazać na swoim blogu  tak jak Ja go widzę nie boję się żadnego tematu do rozważań, jednak niech to będą tematy kulturalne, i właśnie stąd tytuł bloga " Kultura moim okiem"

Chodzi mi o to, aby ten blog z czasem miał coraz więcej czytelników, bo blog jest dla czytelników, jeśli Was zabraknie to po co go pisać?
Pomyślcie nad tematami i dajcie znać.
Szablon bloga niestety pozostawia wiele do życzenia ale obiecuję że jak trochę poznam tą stronę będzie lepiej....

Pozdrawiam Was ciepło :)
P.S Już wkrótce post dla osób, które uwielbiają czytać książki tak samo jak Ja

8 komentarzy :

  1. witamy w śród blogosferze , życzę samych sukcesów i zapraszam do mnie recnzjenadine

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia... życzę Ci powodzenia w nowym przedsięwzięciu,aby wena Cię nie opuszczała ;) Trzymam kciuki i obiecuję być wiernym "podglądaczem";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😄 z weną sobie pporadzę, ważne, aby było dla kogo pisać. Marta zapraszam do współpracy może masz pomysł na ciekawy temat? Jestem otwarta na wszelkie propozycje

      Usuń
  3. Poradziłaś sobie brawo:) Witaj w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja nie chwal dnia przed zachodem słońca😄 liczę, że przynajmniej raz na jakiś czas do mnie zajrzysz 😊

      Usuń
  4. czekam na nowy wpis jestem z tobą nie poddawaj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna dziękuję wpis może, w przyszłym tygodniu mam teraz trochę nauki 😪

      Usuń

Kultura-moim-okiem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka